2014年3月6日 星期四

添馬男 - 不斷尋找敵人

中門大開   香港蘋果日報   2014年3月6日

為咗解釋梁振英低殘民望,究竟仲要犧牲香港幾多自由,包括言論、新聞及學術自由,先可以令梁可以自圓其說呢?起初老董年代就歸咎名嘴、泛民及外國勢力,搞出五十萬人上街,但出奇地當中央糾正左傾錯誤,踢走老董後,一切又回復正常,曾蔭權上場,又唔見有媽叉媒體、泛民及外國勢力,即使落台前一年民望低殘,亦唔見有親北京勢力指乃鍾庭耀民調玩嘢。

鍾庭耀成最新代罪羔羊

梁振英競選時,鍾庭耀民調幫咗佢好大忙,當時佢民望大幅領先醜聞纏身嘅唐英年,由於民調有公信力,令人相信梁振英有民意基礎上台,當時點解又冇人撲出嚟指摘鍾庭耀亂搞不可信呢?當梁開始因僭建醜聞曝光,民望下跌,一路沉冇起色,加上管治水平太低,令普羅大眾失去政治信任。但無論北京或梁本人,都唔願意面對現實,承認呢個係政治失敗,而且仲係大失敗。於是為失敗不斷找尋代罪羔羊。

第一個當然係前朝政府及官僚集團,將自己政策上無能歸咎於前朝,而最受針對當然係政務官,因為是政客推卸責任最佳藉口,方便就手。結果奪取財政司財務控制大權,將政務官一套行之有效嘅方法打倒,甚至將土地開發緩慢、規劃程序需時歸咎於官僚,亦因此才有香港速度,「成熟一項推出一項」呢種超低能做法。

第二大敵人係傳媒,因為梁係靠傳媒力量對付唐英年,用醜聞打敗佢,自然知道傳媒效用好大。可惜蜜月期大短,到《明報》掉轉槍頭爆佢僭建醜聞開始,媒體對佢失去信任,前線記者更認為當日受騙,於是一面倒由挺梁變成反梁。呢種氛圍令梁要用鬥爭思維去應對,因此才有邵善波在立法會一番政府要打全方位輿論戰嘅說法,而且手段越來越出位,《信報》率先受整頓,換上聽話郭艷明,然後輪到《明報》調走劉進圖,商台粗暴解僱李慧玲、抽《am730》廣告,又迫英資抽《蘋果》廣告,而劉進圖遇襲重傷,就係在此背景下發生。

第三大敵人係學者,因為當梁競選時,亦曾得到部份學者支持,尤其係環保界及社會政策研究人員,同記者一樣,當大家發現梁醜聞時,便全線反枱,冇一個敢再公開挺梁。當時梁將原本交UGC審批錢之公共政策研究經費,收回中策組手上,目的當然係唔想親泛民學者得到研究經費。現時公開砌鍾庭耀民調,只不過係舊調重彈,將過去攻擊鍾之言論,借兩會再開火。

梁振英要穩住權力,必須要令香港不斷分化,陷入政治鬥爭漩渦之中,方法就係不斷找尋新敵人,挑起新矛盾,向北京證明香港在美國重返亞洲戰略下,已受英美操控,係鬥爭前線,咁樣北京又點敢唔支持梁振英繼續當特首呢?

PS.梁之政治手段,由梁小姐評議劉進圖事件可見一斑,當初引起爭議,就算我當係梁小姐個人意見,並非由梁振英指使,但當事情鬧大,梁振英理應會叫佢shut up,但梁小姐反而借《信報》去發表有人借劉進圖事件反政府,呢一步肯定係特首辦幕後心戰工作,借《信報》及梁小姐去發表政治訊息。

沒有留言:

張貼留言