2015年7月4日 星期六

左丁山 - 鬼仔性格

香港蘋果日報   2015年7月2日

一位田先生,年逾花甲,仍然話自己有「鬼仔性格」,有話直講,不會藏在心中,總之講完、講過之後,個心就會舒服啲。香港有不少人受西方教育,係唔係個個都有鬼仔鬼妹性格?何謂鬼仔鬼妹性格?唔通西洋人有特殊DNA,與唐人唔同,具唐人性格之人就會把要說的話藏在心中,有機會先至在背後放箭?嘩,講到性格DNA,要請教陶傑先至得,左丁山梗係唔識。

從表面觀之,既然話自己有鬼仔性格咯,咁上北京、入西環中聯辦之後,會唔會有話直說,對看不順眼之事,巴啦巴啦咁嘈一輪,盡洩心中情呀?我地無從得知,只知到上一次有另外一位政協田先生以「鬼仔性格」講完一啲嘢之後,就俾中央搣柴。於此我地可以睇到,所謂鬼仔性格也者,只在香港發酵,上到北京,人會變性,發揮唐人性格先至啱咯。

既然如此,好心唔好出嚟噏得出就噏,以免被人恥笑。呢日早上在中環街市外撞到一位富豪二代,年紀與兩位田少不相上下,但佢好怕曝光,靜靜雞嘆世界,無以尚之,佢又咪係留學西洋,但全無鬼仔性格噃。佢對左丁山講:「睇618之役,我啲老友記全無政治規劃,睇見眼冤。我地班人識搵錢嘅啫,邊識玩政治呀,加入政壇一定唔做得民主派,一定要搵隻眼睇住自己檔生意,睇住珠三角間工廠,唔好同中聯辦對着幹,唔好說話得罪中央。有錢有生意而要做議員,根本就係自我摧殘、自毀性格。日日言不由心,長久會有神經問題。」左丁山問佢:「既然如此,點解啲建制派年青富二代紛紛出嚟露面做公職,想上位?」呢位老富二代話:「建制派要培養接班人啫,但苦無人才,咪叫自己啲仔女上陣囉,有人叫我放大仔出去歷練下,我一口拒絕,有錢人家仔女包括我在內,有邊個唔係留學英美起碼十年八年㗎,讀名校,熟習英美上流社會生活,點會真心相信共產黨吖,跟大隊上北京,為咗做生意搵銀之嘛,調轉頭,共產黨又點會真心相信我地呢班好嘆紅酒,打高爾夫球,聽吓西洋歌劇嘅資產階級人物?利用吓啫,而且我地下一代多數精於英文,中文求其,對中國文化歷史認識膚淺,點會同共產黨精英埋到堆喎?」咁講法,香港政治接班人咪要自工聯會搵下一代?富豪二代大笑一輪,然後講:「民建聯至今未搵到一個醒得過曾鈺成嘅喎,工聯會去邊度搵到一個講英文好似余若薇嘅新陳婉嫻?」


Vic:鬼仔性格?卒下嘛?

1 則留言:

  1. 可能那田先生自知是地獄鬼國的一名小鬼,因為中文不好才說自己是「鬼仔」。故此「鬼仔」不同彼「鬼仔」,乃地獄鬼國之一員小奴才也。

    回覆刪除