2012年11月27日 星期二

李碧華 - 小朋友的是非觀

香港蘋果日報    2012年11月27日

星期日與C茶敍,她兒子今年小三。大人談到狼英之無恥詭辯,我問問小朋友看法。

「大B,知唔知乜嘢係『僭建』?」

「知,Miss有講電視有講,即係政府未批准你就自己晌屋企加建啲唔合法嘅嘢,好似房呀牆呀花棚呀咁。」

「唐叔叔僭建咗個地下室,佢初初唔認,又搵太太認──」

「講大話!」

「於是梁叔叔當眾話佢唔啱,冇人信佢,冇資格做特首。但原來梁叔叔一早知自己都有僭建,鬧緊唐叔叔時,偷偷拆咗封咗,公開話自己冇僭建。」

「講大話!」

「俾報紙賣晒出嚟,佢成年幾之後話自己一時疏忽記錯咗──」

「救命呀好煩呀,咪又係講大話!有就有冇就冇,咁簡單使乜記喎?點會記錯喎?」

有?冇?一字咁淺,14頁聲明加一眾龜縮護短之政客同樣厚顏。狼英枉為叔叔輩,言教身教遺禍下一代。你可以侮辱香港市民的智慧,可以侮辱中央的「精明度」,但怎能侮辱中國文化?成語「開誠布公」指「以誠心待人,沒半點虛偽掩飾,對得起良心和群眾」,連澄明的小學生都瞧不起大話精。

1 則留言:

  1. 錯了應錯是強者,錯了不應是弱者,,,,特首,,,你兩樣都輸晒...

    回覆刪除