2014年7月8日 星期二

林夕 - 為鄺政協我倒抽了17口涼氣

香港蘋果日報   2014年7月9日

鄺保羅政協大人,你在聖殿裏講道:唔知出咁多聲做乜?好似唔出聲就冇機會、啞㗎啦咁。那麼你呢?只准政協傳道,港人唔出聲冇人話佢哋啞嘅?你說參與遊行要求有得揀的人,完全唔知自己講緊乜嘢,都是羊群心理。應該學耶穌,做隻沈默羔羊,有時唔一定要出聲嘅,無聲勝有聲。

鄺政協,其實你知唔知自己講緊乜?出得嚟行嘅人都預咗要還,他們沒有選擇在你所描述的「咁靚嘅聖堂」裏面扮羔羊為當權者祈禱,反而圍坐中環然後給逮捕,難道都只是政客的腦殘粉?在你這牧者手下的羔羊,冇得揀,眼見你擺耶穌上枱狂抽其水,(我非教徒,但自有教徒跟你依經辯論),也不知他們是你的粉絲,還是耶穌的門徒。好似唔出聲就冇機會?尋釁滋事這索命魔咒,終於正式登陸香港了,「唔知出咁多聲做乜」不就是滋事了?坐等警方抬走,不就是尋釁了?你還覺得香港未壞得咁緊要?啊,因為你唔敢出聲時沈默,信眾以至港人該聾啞時要聽你開聲,所以永遠冇壞的是你。

鄺政協你講道:唔發聲怕會啞㗎啦嗰啲人,因為心靈沒平安,個腦完全唔識分析。那你分析給我們看,你以偏概全,輕佻地批評某些被捕學生投訴要排隊去廁所,不如叫佢哋帶埋菲傭去囉。這又有沒有一毫半分像耶穌所為?人家遊行再靜坐了半天,都快憋出膀胱炎了,唉,就當他們是迷途羔羊好了,行公義也就算了,你怎不好一好憐憫,一如你講道,要用像耶穌基督的柔和謙卑的心去體諒他們,反而把他們視作敵基督撒旦魔鬼般死命得戚地嘲諷?你好歹也兼任香港聖公會大主教,何必還兼演吳三桂?

生命誠可貴,自由價更高;為怕冤屈了你,我竟然花了十七分半鐘的生命,上去聖公會網站聽你講道。又,居然值得一聽,因為從沒聽過如此涼薄、刻毒、無知、冷血,用維園阿伯的口氣與水平去播道,而你的信眾竟然在你挖苦輕蔑地講耶穌時,毫不謙卑地賠笑,我倒抽了17口涼氣。全港基督徒,不論屬哪堂哪會,為保基督教聲譽,都有責任為你之失見證大大發聲。而你心靈之所以能平安,睡得好,你上天堂而要菲傭陪遊行的非信徒下地獄,本身正是最大的神蹟。

沒有留言:

張貼留言